Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2009

"όταν γελάω δυνατά να ξέρεις μέσα μου κλαίω..."

αέρας, σκόνη, ψιχάλες, πονάω, κείμενο, λέξεις, μοναξιά, πονάω, σιωπή, σιωπή, σιωπή, πονάω, το χέρι μου, το πόδι μου, το κεφάλι μου, το είναι μου, μετάφραση, τηλέφωνο, δεν το σηκώνω, πονάω, πονάω, πονάω, αυτοκίνητο, δρόμος, Αθήνα, δρόμος, άνθρωποι, μοναξιά, μοναξιά, κενό, δεν περιμένω, ζουν, κοιτώ, μάθημα, θυμός, ασυνεννοησία, αδιαφορία, πονάω, νύχτα, νύχτα, μοναξιά, melissa etheridge, δάκρυ, πονάω, το χέρι μου, εγώ, μαναξιά, λέξεις, λέξεις, λέξεις, κινητό, μήνυμα, άρνηση, αρνηση, νύχτα, δρόμος, αυτοκίνητο, δρόμος, ελευθερία αρβανιτάκη, δάκρυ, πονάω, παραίτηση, αναζήτηση, αναζήτηση.......................................

αυτή ήταν η μέρα μου κι αυτό το τραγούδι της:

"μην το πεις πουθενά μα τα βράδια δεν κοιμάμαι..."

2 σχόλια:

  1. Μέτρησα 5 φορές τη λέξη μοναξιά;...Μ' άρεσε που τελειώνεις με τη λέξη ''αναζήτηση''...
    Καλή σου μέρα , κοπελιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσες φορές μου συστήθηκε...

    Καλή μέρα και σε σενα. Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή