Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010

Δεν μπορώ να νιώθω μόνη...

Πού έχω βάλει εκείνη τη μοναξιά, που φοράω όταν θέλω να ασχοληθώ με τον εαυτό μου;
Έχω φάει τον κόσμο όλη μέρα να τη βρω. Βρήκα τη μοναξιά του πόνου, της αγάπης, των άλλων, του φόβου, της κούρασης, της αλλαγής, της ντροπής, τη ναρκισσιστική και τόσες άλλες.
Αυτή τη συγκεκριμένη δεν τη βρίσκω. Και τη χρειάζομαι. Θέλω να τη φορέσω σήμερα και απλώς να νιώθω. Γίνεται; Γίνεται απλώς και μόνο να νιώθω; Να σταματήσει αυτός εαυτός να δρα και να νιώθει;

Πού την έχω βάλει; Στην ντουλάπα μου δεν είναι, έψαξα.

Να νιώσω ό,τι δεν μπορώ να μοιραστώ, ό,τι δεν μπορεί να κατανοηθεί από καθένα χρειάζομαι. Κι αυτό απαιτεί τη μοναξιά μου.
Αυτή τη μοναξιά που ξέρεις ότι μόνο ο εαυτός σου σε καταλαβαίνει. Αυτή την ερημιά σα να σβήστηκε το ανθρώπινο γένος απ' τη γη.

Να νιώσω τον πόνο στο χέρι μου που νόμιζε πως μπορούσε μόνο να σηκώσει έναν ολόκληρο άνθρωπο απλά και μόνο γιατί τον ήθελε.
Να νιώσω στο σώμα μου ίχνη ενός άλλου σώματος.

Μα που την έχω βάλει; Στην ντουλάπα με τα χειμωνιάτικα; Βιάστηκα να τα ανεβάσω.

Να νιώσω τον πόνο της επιθυμίας.
Να νιώσω τον φόβο του ανεξήγητου που έχω γίνει.
Να νιώσω ντροπή που είμαι λίγη ενώ θα πρεπε να ξεχειλίζω.

Κι αγάπη να νιώσω; Ας νιώσω. Κι έρωτα; Ναι. Αλλά αυτά δεν σου χαρίζονται. Έρχονται και τα νιώθεις ό,τι ώρα θέλουν, κάθε ώρα. Σιγά μην εμπνευστούν από τη μοναξιά που εναγωνίως ψάχνω.

Ελπίζω να μην την είχα σε τσάντα. Χτες θυμάμαι ένα πιτσιρίκι έπιασε την τσάντα μου να τη σηκώσει και κατά λάθος την άδειασε. Τι γύμνια μπορεί να βίωσα. Λες να παράπεσε εκεί;

Να νιώσω φόβο που νόμιζα που είχα ξεμπερδέψει με ταραχοποιές αισθήσεις.
Να νιώσω τρόμο γι' αυτά που μαθαίνω.

Να νιώσω πανικό μην τυχόν κι ένιωσα μόνο εγώ.

Πού είσαι καλή μου μοναξιά; Δεν μπορώ να νιώθω μόνη, έλα να μου κάνεις συντροφιά...



Τραγούδι ημέρας ξεμυαλισμένης...

Να αγγίζω το βυθό και να ξοδεύομαι γιατί το θέλω...

4 σχόλια:

  1. Θέλεις να σου δανείσω για λίγο τη δική μου, που έχω αρχίσει να την βαριέμαι? Πολύ όμορφο post... Το διάβασα πολλές φορές... Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να σου πω θα την αντέξω; Γιατί την δική μου την βρήκα πια σε όλες τις εκφάνσεις της και έγινε ασήκωτη. Και να φανταστείς όταν έγραφα αυτό το ποστ ήμουν ευτυχισμένη.
    Σ' ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφια μου,για καλο σου το λεω ,πηγαινε επιγοντως σε ψυχολογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. exw pa8ei sok!anatrixiazw apla milas stn kardia m.perigrafeis auta p d mporw n pw m lekseis!mpravo

    ΑπάντησηΔιαγραφή